2013. március 10., vasárnap

Miss Makulátlan 2013 - 4. rész

 
Alig fél órával később már mindketten a város egyik legszínvonalasabb étterme étlapját nézegette. A menü tele volt drágábbnál, drágább és fura nevű ételekkel. Bill néhány perc alatt ki is választotta az ételt, majd a lányhoz fordult.
- Most nem kell az alakoddal törődnöd. A vacsorát amúgy is én állom - villantotta meg szédítő mosolyát a férfi.
- Nem is szándékoztam nyúlkaját rendelni - viszonozta a mosolyt Cathy.
- Remek! Akkor halljuk a rendelésed.
A lány kiválasztotta a számára legszimpatikusabb ételt (a sok idegen elnevezés közül) és leadta rendelését.
- Na, és mióta vagy a modell pályán? - érdeklődött Bill, miután a pincér lerakta eléjük az előételt.
- Had gondolkodjam...- mosolygott Cathy és pár pillanat múlva válaszolt a kérdésre – Azt hiszem 2 hónap múlva lesz 6 éve...
- Ezek szerint már 18 évesen a kifutón voltál – állapította meg Bill gyors fejszámolás után és egy hatalmas kanállal evett a leveséből.
- Igen, valahogy úgy.
- Miért kezdtél modellkedni?
- Jó kérdés – mosolyodott el gúnyosan a lány – Steven Keller a nevelőapám és a menedzserem is egyben. Sajnos neki és a feleségének, Margottnak nem lehetett gyerekük. Az árvaházban ahol felnőttem, onnan szerettek volna örökbe fogadni egy kislányt, de Margott állítása szerint mikor megláttak egyből ’belém szerettek’ – mutatta az idézőjeleket a lány – Az sem zavarta őket, hogy akkor már 16 voltam. Mikor betöltöttem a 18-at Steven benevezett egy modelltanfolyamra, innen indul igazából az egész modellkedés.
- Neked is érdekes gyerekkorod lehetett... – gondolkodott hangosan Bill és a főételét kezdte darabolni.
- Most mesélj te magadról! Te már elég sok mindent tudsz rólam, én viszont semmit rólad.
- Hát, az én életem elég különös.15 évesen bandát alapítottam és nem sokkal később az együttes nagyon híres lett. A világ szinte összes országában felléptünk, több millió rajongónk volt. Élveztem, nagyon jó volt! De aztán minden jónak vége szakad... - mosolygott keserűen - Alig töltöttük be Tommal a 25. életévünket mikor...
- Tom? - vágott Bill szavába Cathy.
- Tom az ikertestvérem.
- O, értem. Folytasd!
- Igen. Szóval alighogy betöltöttük a 25. életévünket a banda bedobta a törölközőt. Utána még 1-2 évig próbálkoztam aztán teljesen feladtam a zenélést - fejezte be a mondanivalóját.
- Mi volt a nevetek?
- Amikor még nem ismertek minket Devilish néven futottunk. Később, mikor felfedezet minket, a managment szerint olyasmi név kellett, amit mindenki megért és még jól is hangzik. Így lett Devilishből, Tokio Hotel.
- Tokio Hotel...- ismételte a lány - Tényleg jól hangzik. Na és hányan voltatok a bandába, velük mi lett?
- Nagyon kíváncsi vagy – mosolygott Bill - Négyen voltunk összesen. Georg, ő volt a basszusgitárosunk és a legidősebb tag. Három éve házasodott meg és van két kisfia. Gustav, a dobosunk. Neki egy magyar származású felesége van két éve és egy kislányuk született – nagy levegőt vett és folytatta – Tom, mint ahogy azt már az előbb mondtam az ikertestvérem. Ő volt a másik gitáros az együttesben. Hozzám hasonlóan neki sincs jelenleg tartós kapcsolata.
- Nagyon érdekes...és a többiekkel tartod a kapcsolatot?
- Persze! A legjobb barátaim. Az asszonyaik pedig nagyon jó fejek, a gyerekekről nem is beszélve – nevetett.
- És Tom? Ő hol lakik?
- Két házzal mellettem. Nem bírjuk ki egymás nélkül még így 28 éves fejjel sem - mosolygott Bill - Nos, desszertet kérsz?
- Nem köszönöm, már így is tele vagyok – ütögette meg gyengéden lapos hasát a lány – Amúgy milyen zenét játszottatok?
- Rockot, később egy kis elektronikus zenével keverve. De persze a bulvárlapok teljesen máshogy vélekedtek a zenénkről, meg elég sok minden másról is.
- Például?
- Sokan állították rólam, hogy a saját nememhez vonzódom – mondta Bill rövid szünetet tartva, látván, hogy a lány szeme nagyra kerekedtek - de megnyugtatlak, ebből semmi nem volt igaz - mosolyodott el végül.
- Ahogy most rád nézek, elég nehezen tudom elképzelni, hogy nem érdekelnek a nők... – mondta Cathy a saját mondatába halványan belepirulva.
- Oh, igazán köszönöm. Ezt bóknak veszem - kacsintott a lányra.

Este tíz is elmúlt, mikor a kocsi lassan megállt a lány háza előtt. Bill kedvesen kisegítette Cathyt a kocsiból és az ajtóig kísérte.
- Nagyon örülök, hogy közelebbről is megismerhettelek – villantotta elő tökéletes fogsorát Bill.
- Igen. Köszönöm a meghívást, nagyon szép este volt - viszonozta a mosolyt Cathy.
- Nos, akkor holnap találkozunk az irodában. Mindent hozz magaddal, ami egy gyönyörű óceáni üdüléshez szükséges.
- Óceán? Üdülés? – pislogott értetlenül a lány - Hova is utazunk?
- A Bahama-szigetekre – mondta Bill szemrebbenés nélkül - A forgatás nagy része a parton lesz. Mivel beugró ember vagy, nem biztos, hogy szükség lesz a munkádra.
- Te jó ég... – szólt döbbenten Cathy – Ez olyan lesz, mint egy fizetett nyaralás...
- Igen, mondhatjuk így is – vonta meg a vállát Bill.
- Ezt nem értem. Én, miért kellek? – kérdezte értetlenül.
- Tartalék emberre mindig szükség van.
Nem, momentán egy modellnek nincs szüksége tartalékra. Érdekes és szokatlan az egész helyzet, az már egyszer biztos.
- É-értem... – hazudta a lány, igazából nagyon nem értette még mindig.
- Akkor holnap...
- Oh igen, holnap. Most öm... – makogott Cathy – Azt hiszem, elmegyek, lefürdök és alszok egy nagyot. Ki kell pihennem magam holnapra – mosolyodott el végül zavarában.
- Még egyszer köszönöm a szép estét. A holnapi viszont látásra – mondta, majd lassan közelebb lépett és egy forró csókot nyomott a lány arcára – Jó éjt! – fordult vissza, és pár pillanattal később már ott sem volt. Cathy teljesen ledöbbent, percekig mozdulatlanul állt egy helyben.
"Mi a fene?" Simogatta bőrének azt a részét, ahol az előbb Bill borostás arca hozzáért.
http://www.kepfeltoltes.hu/121018/1301839350_90_www.kepfeltoltes.hu_.png 
Sziasztok! Magamhoz képest elég hamar tudtam hozni nektek új részt aminek nagyon örülök, már csak azért is, mert szeretném ezt a történetet minél előbb befejezni. Hogy miért? :) Pár hete egy új sztori története motoszkál a fejemben, amit minél előbb szeretnék megírni és megosztani veletek. :) Viszont még ehhez a történethez visszatérve; ígérem a következő részek már izgalmasabbak lesznek. ;) Összeállítottam egy rövidke kérdőívet az oldallal és a történetekkel kapcsolatban. Kíváncsi vagyok a véleményetekre, szóval akinek van pár szabad perce, az kérem ITT töltse ki; köszönöm! Egy új szavazást is indítottam, pont a Miss makulátlannal kapcsolatban. Ha gondolod szavazz. :)
Huh, mostanában elég sokat szövegelek, remélem van aki elolvassa. ^^' További szép estét nektek, legyetek jók, sziasztok! :)
http://www.kepfeltoltes.hu/130501/ketpng_www.kepfeltoltes.hu_.png

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát elég jó fejezet lett, de valójában sok minden hiányzik belőle ahhoz, hogy nagyon jónak lehessen mondani. Azt javaslom, tanulgasd az írástechnikát!
    Puszi: Atrix Wry

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen a véleményed, a következőkben próbálok jobban figyelni az apróbb részletekre! :)

      Törlés
  2. ŰŰŰmm már megint egy nagyon jó rész és már megint végig vigyorogtam mint egy idióta >.< komolyan .. egész nap téged olvasnálak legszívesebben hogy állandóan jó kedvem lehessen :'DD haahaaa nagyon imádtam és az a forró csók.. hmmm.. mit meg nem adnék érte ha én kaphattam volna :D
    Remélem minél hamarabb érkezik a kövi rész ebből is és a többiből is ^^. ♥♥♥
    Sies!!! :)))♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Alicia, nagyon örülök, hogy ez a rész is tetszett! :) ♥ Ha minden jól megy, akkor holnap már hozom is ebből a következő részt, szeretnék minél hamarabb végezni vele, hogy hozhassam a következő történetet. ^^

      Törlés
  3. Már alig várom azt az új történetet *--* felcsigáztál :DD szval siess :PP
    Am. felkerült a 12. rész ^^. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem majd az is tetszeni fog. :)
      Megyek is olvasni! *-*

      Törlés
  4. ha jól tudom Gustav volt/most is a kedvenced...Feltűnt,hogy amikro Bill mesélte mi történt a többiekkel,egy magyar származású lányt említett:33

    Nagyon jó lett ez a rész is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindig is Gustav volt a kedvencem és igen, egy kis személyeskedést megengedtem magamnak. :)) ♥
      Örülök, hogy tetszett a rész! :)

      Törlés

Kedves olvasó!
Ha van véleményed, kérlek írd meg nekem. :) Minden építő jellegű kritikát szívesen olvasok.