2015. szeptember 27., vasárnap

3 éves az oldal!

Bizony ám, ide is elérkeztünk: A mai napon ünnepli szeretett blogocskám a harmadik évfordulóját. :) Nagyon boldog vagyok, hogy ezt is megérhette az oldal, annak ellenére, hogy a kezdethez képest most már ritkábban vannak friss részek. Nah, és pont ezért szeretnék minden türelmes, kitartó látogatónak köszönetet mondani! Drága Bogyómonyókák, köszönöm, hogy itt vagytok! Nélkületek sehol sem lenne az oldal, és igazából én sem. Ha Ti nem olvasnátok a részeket, nem hagynátok kommenteket és nem néznétek fel a blogra néha, akkor én sem csinálnám ezt az egészet. Nélkületek én magam is kevesebb lennék, mert nélkületek nem írnék. Tényleg köszönöm, imádlak benneteket! 
... és egy kis unalmas statisztika így a végére:  
Összes oldalmegjelenítés: 185 136
Közzétett megjegyzések: 901
Bejegyzések: 189 ( Ezzel együtt 190 :)
Rendszeres olvasók: 58
Még egyszer köszönöm ezt a három évet, szuperek vagytok! 
Ölellek benneteket, csókszi: Ket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves olvasó!
Ha van véleményed, kérlek írd meg nekem. :) Minden építő jellegű kritikát szívesen olvasok.