2015. augusztus 23., vasárnap

Miss Makulátlan Extra - A kérés

Halihó Bogyómonyók!

Egy kis meglepetéssel készültem. Tudom, hogy sokan szeretitek/szerettétek a Miss Makulátlan c. történetemet, ezért összedobtam nektek egy kis extra fejezetet. nem hosszú, de azért remélem tetszeni fog, és szívesen olvassátok majd el. :) 
A véleményeiteket várom, további szép napot, ölellek benneteket! Ket

EXTRA - A kérés 

A lány kellemes, gyümölcsös parfümöt fújt a füle mögé, majd elégedetten nézett a tükörben mosolygó nőre. A végeredmény tökéletes volt. A megjelenése elegáns és könnyed volt, pont, ahogy férje kérte. Haja egyenesen omlott a vállaira, fehér blúzára egy khaki színű zakót húzott fekete nadrággal.
Bill előző este küldött Cathynek egy fura üzenetet, amiben csak annyit írt, hogy este vigye át Ray-t Tomhoz és kilenc órára készüljön el. Mikor öt órakor bekopogott Tom lakásának ajtaján, az exrasztás egyből ajtót nyitott.
- Mi folyik itt Tom? - érdeklődött a lány kíváncsian, de Tom csak mosolygott.
- Mindent megtudsz időben - kacsintott, majd ezzel le is zártnak tekintette a témát.
Cathy nagy levegőt vett, és gyengéden végigsimított a haján. Az óra nyolcat mutatott és Ő türelmetlenül dobolt az ujjaival a kanapé karfáján mikor telefonja pittyegve jelezte az új üzenetet. 

’A medencénél várlak.’ 

A lány izgatottan pattant fel és indult a lépcső felé. Bill máris hazaért? Két nappal korábban utazott el Párizsba egy üzleti tárgyalás miatt, és akkor azt mondta, majd csak hétvégén fog hazaérni. Lehetséges lenne, hogy már vissza is jött…?
Cathy szinte kirontott a teraszra, de szinte abban a pillanatban meg is torpant. A hatalmas medence különböző méretű gyertyákkal volt körberakva, a víz tetején vörös rózsa szirmok úszkáltak.
Bill nem messze a lánytól, egy elegánsan megterített kis asztal mellett állt, a szokásos vakító mosollyal az arcán. Cathy megbabonázva nézett körül, alig bírta felfogni a látottakat. Tudta jól, hogy Bill romantikus alkat, és már nem egyszer lepte meg kisebb-nagyobb ajándékokkal, de ilyen csodálatos dologgal eddig még nem lepte meg. 
- Bill... ezt mégis mikor? És miért? 
- Édesem, képes vagy órákig készülődni, és olyankor nem látsz, nem hallasz. Könnyű dolgom volt - mondta Bill és egy pohár pezsgőt nyújtott a lány felé - A miértre pedig hamarosan választ kapsz.
- Hihetetlen, hogy még mindig meg tudsz lepni.
- Még csak két éve vagyunk házasok, rengeteg meglepetést tartogat számunkra a jövő, erről biztosíthatlak - mondta Bill sejtelmes hangon és egy puszit nyomott Cathy arcára - Ülj le.
- Tomot persze mindenbe beavattad, igaz?
- Természetesen. Így bőven volt alkalma, hogy felkészüljön Ray felügyeletére.
- Nem lesz baj, hogy Ray ott alszik nála? Még sosem voltak ilyen sokáig kettesben...
- Ray imádja Tomot, úgy néz rá, mintha Isten lenne. Nem lesz gond, nagyon jól meglesznek.
- Így legyen - szorította meg a lány férje kezét.
Bill szótlanul gyönyörködött felesége tökéletes arcát nézve. Néha lepillantott az asztalon összekulcsolt ujjaikra, és idegesen babrált Cathy karikagyűrűjével.
- Bill, minden rendben?
- Persze, minden rendben.
- Aggódsz valami miatt? Nem szeretem, mikor nyugtalankodsz...
- Tudod Cathy, már hónapok óta gondolkodom valamin.
- Min? Kezdesz megijeszteni Bill - ráncolta szemöldökét a lány. A lehető összes rossz dolog az eszébe jutott, a megcsalástól a halálos betegségig, minden.
- Édesem ne aggódj, nincs semmi rossz. Ez inkább egy szívesség lenne, amire kérni szeretnélek.
- Kérhetsz tőlem akármit - szorította meg a lány férje tetovált kézfejét - Bármit.
Bill néhány másodpercig habozott, majd határozottan Cathy szemébe nézett, és végre kimondta azt a rövidke mondatot, amin már hetek óta rágódott.
- Szülj nekem még egy gyereket - mondtam, ám mikor meglátta felesége meglepett tekintetét, gyorsan folytatta - Nem láthattam ahogy Ray született, nem lehettem ott az első szavainál, még a pelenkáját sem cserélhettem ki. Szeretném ezeket a dolgokat bepótolni, szeretnék ott lenni minden fontos pillanatban. Tudom, hogy ez nagy kérés, de szeretjük egymást annyira, hogy vállaljunk még egy gyereket. Megértem, ha gondolkodni szeretnél rajta mielőtt belevágunk, bár úgy gondolom a gyártással nem lesz gond, de ha mégsem szeretnél, természetesen azt is megértem...
- Hat hetes terhes vagyok - szakította félbe a lány Bill monológját.
- Tessék?
- Mondom, terhes vagyok - nevetett Cathy és az asztalon áthajolva megcsókolta férjét - Nem így akartam elmondani, de ha már így kitettél magadért, ám legyen.
- Állj, ezt nem értem... Gyógyszert szedsz!
- Már hetek óta nem.
- Nem vagy rosszul reggelenként.
- Szerencsém van - rántotta meg vállait Cathy kuncogva.
- De hát a pezsgő...
- Nem ittam belőle - mutatott a lány a tele pohárra.


Percek teltek el, mire Bill magához tért a döbbenettől és fülig érő kisfiús mosollyal ugrálta körbe a medencét.
- Tom tud róla? - kérdezte Bill még mindig fel s alá járkálva.
- Nem, senki nem tudott róla eddig, csak az orvosom és én.
- Fel kell hívnom, ezt el kell mondanom neki! Újra apa leszek! - Kiabált és máris pötyögte telefonjába testvére számát.
- Nyugi Bill, Ray már biztosan alszik. Ha telefonálsz, fel fog ébredni. Kíméld meg Tomot egy újabb altatástól - lépett a lány férje mellé és kivette kezéből a telefont.
- Igazad van... Ohh ember, Ray is biztosan nagyon fog örülni, hogy lesz egy kistestvére. Mit gondolsz, fiú vagy lány lesz?
- Nem tudom - sóhajtott Cathy és Bill mellkasához bújt - De van egy női megérzésem.
- És?
- Kislány.
- Az nagyon jó lenne - ölelte szorosan magához Bill a feleségét, és egy puszit nyomott a feje búbjára - Nagyon szeretlek.
- Én még annál is jobban.
- Ugye szabad szexelni?
- Igen, szabad - nevetett fel Cathy hangosan és egy forró csókot nyomott párja ajkaira.
- A medencében?
- A medencébe - lihegte a lány és maga után rántotta férjét a medencébe.
 
VÉGE

4 megjegyzés:

  1. Hello Ket!
    OMG ez nagyon jó volt, ugye lesz extra rész 2 is, ezt muszáj folytatni, így nem hagyhatod abba. Valamint megkérdezhetem mikorra várható folytatás a boldogság árából, a szigetből, a szobalány csókjából?
    Puszi Eszty
    ui: Köszönöm a cserét ki is raktalak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! A folytatáson nem gondolkodtam, de aztán ki tudja. Lehet, hogy egy második extra rész is kipattan a fejemből és megírom. :)
      Sajnos nem tudok pontos időt írni, hogy mikorra lesz rész. A boldogság árának következő részének már szinte a fele meg van, már 'csak' be kéne fejeznem...
      Én is kitettelek!

      Törlés
  2. Ez a tökéletesnél is tökéletesebb volt, Ket! :D <3 Gratulálok! :D <3

    VálaszTörlés

Kedves olvasó!
Ha van véleményed, kérlek írd meg nekem. :) Minden építő jellegű kritikát szívesen olvasok.