2014. április 13., vasárnap

Újra gépközelben, újra veletek

Drágáim, sziasztok!

Rég írtam már nektek, ennek okait az előző bejegyzésemben olvashatjátok. Bár igazság szerint azzal ne is foglalkozzatok, mert itt vagyok! :) Vissza kaptam a gépem, szerencsére sikerült megcsinálni, bár az összes programom, képem, videóm, zeném, történetem elveszett. Igyekszem hamar pótolni a hiányaikat, és a sztorikat is újra lementeni.

A legjobban gondolom mégis az érdekel benneteket, hogy mikor hozok végre valami értelmes bejegyzést. Nos, szerintem a héten már felkerül az oldalra a Miss Makulátlan befejező része, szóval nyugalom, már látszik a fény az alagút végén! :)

Köszönöm, hogy ilyen türelmesek voltatok és kitartotok az oldal -és a történeteim mellett. Imádlak benneteket! 

Legyen szép a hetetek, Ölellek benneteket, Ket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves olvasó!
Ha van véleményed, kérlek írd meg nekem. :) Minden építő jellegű kritikát szívesen olvasok.