2014. március 25., kedd

Sajnálom!

Sziasztok!

Először is szeretnék mindenkitől elnézést kérni, hogy ennyit kell várni a részekre. Azt ígértem, hogy a Miss Makulátlan utolsó részére nem kell sokat várni, erre tessék. Lassan már két hónapja ígérgetem a fejezetet. Tudom, hogy ez bosszantó és a türelmetek is véges, de csak ismételni tudom magam. Várjatok még egy picit kérlek! Nagyon sűrű napjaim vannak, arról nem is beszélve, hogy a gépem teljesen tönkrement, mindenem odaveszett. A programjaim, a képeim, a filmjeim, zenéim, a történeteim. Legjobban azt sajnálom, hogy a Miss Makulátlan és A boldogság ára új részeinek elejét is már megírtam, de mindkettő elveszett. Nem tudom mikorra lesz megjavítva (Ha egyáltalán meglehet javítani...), de addig, ha lesz szabadidőm, a vázlatos füzetembe fogok írni. Így ha végre újra birtokba vehetem az új/régi gépemet, már csak be kell gépelni. :)

Még egyszer sajnálom, hogy így eltűntem és nem jelentkeztem, de ilyen gondjaim vannak. Sebaj, lesz ez majd máshogy! :)  
Legyen szép a hetetek, Ölellek benneteket, Ket

2 megjegyzés:

  1. Nyugalom Ket! :) Tudjuk, hogy a TÜRELEM, ÚJ RÉSZEKET terem! :*

    VálaszTörlés

Kedves olvasó!
Ha van véleményed, kérlek írd meg nekem. :) Minden építő jellegű kritikát szívesen olvasok.