2013. szeptember 24., kedd

Locsogás 3. rész

 Halihó bogyómonyók! :) Sajnos nem résszel jöttem, azaz igazság, hogy elég lassan haladok vele. Nagyon nem akar elkészülni az utolsó fejezet. :) Mint ahogy a bejegyzés címe is mutatja, már megint locsogni fogok...

Először is felkerült az új design - nevezzük 'szülinapos' designnak - ami remélem elnyerte a tetszéseteket. :) A fejléc hátterén kicsiben megtalálható néhány régebbi oldal design, ezzel is egy picit visszatekintve az elmúlt egy évre. Mert bizony, hétvégén lesz az oldal 1 éves. Hihetetlen, hogy még csak egy éve írok, sokkal hosszabb időnek tűnt...

Ezzel kapcsolatban szeretném felhívni a figyelmeteket ERRE A KORÁBBI BEJEGYZÉSEMRE. Ha van kedvetek csatlakozzatok, facebookon már korábban is osztottam meg néhány infót az új történettel kapcsolatban, most is számíthattok majd néhány infóra ( Sőt, lehet, hogy a prológus is felkerül majd az oldalra... :) ).

Oké, jelentem befejeztem a szómenésemet, további szép hetet nektek, ölellek benneteket drágáim! Ket 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves olvasó!
Ha van véleményed, kérlek írd meg nekem. :) Minden építő jellegű kritikát szívesen olvasok.