2013. szeptember 28., szombat

1 éves az oldal!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj4mIl4s03jW_KygvuzGOxZ1_Tt2BPM7jJEWtWS6oTUjGr46L9YcaYCUuSmQ3lD6ww4nLQKp1QSJ8jUjG10bSdpx5QLEmSsZNR3zOKNdFjawvQG1hbyRrwWYaYOuB7OTDQ8oXXEhAgPyMo/s640/sz%C3%BClinap1.png
Ez a bejegyzés már megint nem azért íródott, mert kész lennék A szerelem ára 32., egyben utolsó részével (Pánikra semmi ok, ma késő éjjel/holnap már olvashatjátok). Egy évvel ezelőtt ezen a napon hoztam létre a blogot. Bevallom, azt hittem ez csak egy újabb fellángolás lesz nálam, ami nem tart két hónapnál tovább. Nos, mint ahogy ez a bejegyzés is mutatja nem így lett, és ez, drága olvasóim, nektek köszönhető! Ez idő alatt a blog megért pár negatív dolgot (Gondolok itt például a lopásra), de annál több kedves és remélem számotokra is jó pillanatot. Számomra még most is hihetetlen, hogy mennyien olvassátok a történeteimet, és a többség szereti, kíváncsian várja a folytatásokat. Nagyon hálás vagyok érte, hogy itt vagytok, jelen vagytok, hozzászóltok részekhez, pipálgattok és még Facebookon is követtek. Mielőtt még nem írtam - legalábbis nem a nyilvánosságnak - akkor sok történetet olvastam, mégse hagytam magam után nyomot. Mikor elkezdtem publikálni a történeteimet jöttem rá, hogy mennyire fontos az olvasói visszajelzés. Erőt ad a további részek megírásához, a folytatáshoz. Szerencsés vagyok, mert olyan olvasói vannak, mint Ti, akik mindig támogattok egy-egy kedves szóval, mondattal. Nem győzök elég hálás lenni érte!
Drága olvasóim, drága alienek! Köszönöm, hogy itt vagytok!
Oh, és majd elfelejtettem így az éteren kersztül köszönetet mondani ennek a négy jómadárnak, akik nélkül nem is jöhetett volna létre az oldal. Tokio Hotel, köszönöm, hogy a rajongótok lehetek már lassan nyolc éve!
Így, a bejegyzés végére engedjetek meg egy kis statisztikai áttekintés  a blog jelenlegi helyzetéről:
Összes oldalmegjelenítés: 82 824
Közzétett megjegyzések: 614
Bejegyzések: 135 ( Ezzel együtt 136 :)
Rendszeres olvasók: 35 
Még egyszer köszönöm ezt az egy évet, imádlak benneteket!
Ölel benneteket, Ket

6 megjegyzés:

  1. szia:).
    mi is imádunk téged, Ket, és köszönjük, hogy megosztottad/megosztod velünk a történeteidet. :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dalmus! :)
      Köszönöm szépen, örülök, hogy megoszthatom annak pedig még jobban, hogy szeretitek. :)

      Törlés
  2. Szia Ket! :) Mi köszönjük, hogy írsz nekünk, el sem tudod képzelni, milyen NAGYSZERŰ érzés olvasni a történeteidet. :) Ráadásul, hihetetlenül hálás vagyok a sorsnak, hogy találtam egy olyan lányt, akivel IGAZÁN sokat tudok beszélgetni a Tokio Hotel-ről! <3 Ezért is és a történeteidért is nagyon-nagyon hálás vagyok! <3 Nagyon várom a történeteid folytatását, én pedig, természetesen, továbbra is szorgalmasan kommentelek!!! :) ^_^ <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de cuki vagy, nem is tudok mit mondani. ♥ Nagyon örülök, hogy ennyire szereted amit csinálok, és a szorgos kommentárjaidat is nagyon köszönöm! :)

      Törlés
  3. Szia szerintem nagyon jó ez az oldal és kár hogy nem találtam rà hamarább demost hogy rátaláltam probálok minden sztorit elolvasni és nagyon tetszenek legalább ezekből letudom venni hogy ti hogy képzelitek el a fiúkat és kiderült hogy hasonló elképzelésünk van..:) És örülök hogy még most is vannak olyan oldalak ahol írnak róluk mert sok oldalon már 2-3 évemiota nem énekelnek azota nem írnak róluk..:/
    Na de mind1 egy a lényeg hogy nagyon jó az oldal..!!!..:))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök, hogy rátaláltál a blogomra, annak meg különösen, hogy szereted és tetszik amit csinálok. :)
      Igen, én is ismerek sajnos olyan oldalakat, amik évek óta nem frissültek. Remélem az enyém még jó darabig fog üzemelni. :)
      Köszönöm a dicséretet újra, örülök, hogy itt vagy! :)

      Törlés

Kedves olvasó!
Ha van véleményed, kérlek írd meg nekem. :) Minden építő jellegű kritikát szívesen olvasok.