2012. december 10., hétfő

TOP 10

Sziasztok! Hogy vagytok, örültök a hónak? :) Úgy gondoltam, adok egy kis életjelet magamról (sajnos még nem készültem el a friss résszel) és megmutatom nektek a kedvenc Tokio Hotel számaimat. Igazából a srácok összes számát szeretem, de nagy nehézségek árán sikerült kiválogatnom belőlük tízet. :)
# Tokio Hotel - Totgeliebt {meghallgatom}
# Tokio Hotel - Ich bin nicht ich {meghallgatom}
# Tokio Hotel - Vergessene kinder {meghallgatom}
# Tokio Hotel - 1000 meere {meghallgatom}
# Tokio Hotel - Automatisch {meghallgatom}
# Tokio Hotel - Alien {meghallgatom}
# Tokio Hotel - Durch den monsun {meghallgatom}
# Tokio Hotel - Spring nicht {meghallgatom}
# Tokio Hotel - Rette mich {meghallgatom}
# Tokio Hotel - Ready set go {meghallgatom}
Na, de egy kis helyzetjelentést a sztorit illetően: Elkezdtem már írni a részt és a szereplőkről is találtam képeket, úgyhogy az új fejezettel együtt hozom azokat is. :) Jam, és valószínűleg új A szobalány csókja borítóképet (nem tudom pontosabban megfogalmazni bocsi :D) is hozok nektek. 
Nos, azt hiszem most ennyit szerettem volna, pár nap múlva újra jövök akkor már friss résszel. :) További szép napot/estét; legyetek jók, sziasztok!
http://www.kepfeltoltes.hu/121007/ket_www.kepfeltoltes.hu_.png

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves olvasó!
Ha van véleményed, kérlek írd meg nekem. :) Minden építő jellegű kritikát szívesen olvasok.