2012. november 4., vasárnap

Díj :)

Sziasztok! Ancsától kaptam egy díjat, aminek nagyon örülök, köszönöm szépen! :)

 
11 dolog rólam:
- Nagyon szeretem a koreai rock zenét
- Imádok sütni, ez az egyik hobbim is :)
- Utálom a nyarat
- Nyugodt természet vagyok, szinte lehetetlenség felidegesíteni
- Szeretek olvasni
- Gyakran 17 évesnek néznek az emberek (amúgy 20 vagyok :)
- Kislánykoromban szinkronszínész akartam lenni (és máig mániám a különböző szinkronszínészek után kutatni)
- Tisztaságmániás vagyok
- Könnyen barátkozom (azt hiszem :)
- Szeretek gumicsizmában járni esős napokon
- Szeretek barkácsolni

Ancsa kérdései:
1)  Mikor kezdtél TH-s sztorikat írni és miért?
Tyű, az első történetemet olyan 15 évesen (2006 környékén) írhattam egyik barátnőmmel. Igazából egy álom volt a kiinduló pontja, ami jó történet alapnak bizonyult akkor. :) Nem lett hosszú életű, de utána más TH rajongókkal is írtam sztorikat, azok már jóval hosszabbra sikeredtek.  
2) Mi fog meg a legjobban egy történetben (akár az enyémben, akár egy másik tokio hotelesben vagy egy teljesen más témájúban)?
Hm... én az olyan történeteket szeretem ami hosszúak és ki vannak benne fejtve a dolgok. Nem szeretem, ha a főszereplő szerelmespár már a második fejezetben halálosan szerelmes egymásba. :D
3) Rögtön elutasítod akár csak a baráti közeledését egy olyan embernek, akinek nem tetszik a külseje, vagy adsz neki egy esélyt?
Természetesen adok neki esélyt, ez nem is kérdés. :) A külső nem igazán érdekel. 
4) Elképzelhetőnek tartod, hogy egész életedben ugyanazt csináld, vagy inkább több munkában is kipróbálnád magad?
Nagyon sok minden érdekel, szívesen kipróbálnám magam új dolgokban, de ami nagyon érdekel és nagyon szívesen foglalkoznék vele az a cukrászat (bár jelenleg nem annak tanulok sajnos).
5) Álmodozó vagy racionális típus vagy? Miben nyilvánul ez meg?
Talán kicsit mindkettő, de ha választanom kellene, akkor inkább az álmodozó.  
6) Komoly vagy modern zene?  Ha inkább a modernt választanád, hogy állsz a komollyal?
A mai modern/divat zenét nem szeretem, sőt... :D A komoly zenével nincs bajom, van amikor csak úgy meghallgatok egy-két ismertebb számot. :)  
7) Mennyire tanárfüggő, hogy szeretsz-e egy tantárgyat illetve hogy mennyire szereted?
Nagyon! Én például imádtam a csoportszociológiát, de idén új tanárt kaptunk és úristen... borzalmasak az órái!  
8) Milyen idegen nyelveket tanulsz és miért tanulod őket (mert szereted/muszáj és szereted/muszáj, de nem szereted)?
Angolt tanulok komolyabban, amit úgy-ahogy szeretek is (ez is nagyon tanárfüggő, az évek alatt 6 angol tanárom volt). Spanyolul tanulnék meg nagyon szívesen. 
9) Van példaképed (nem muszáj híres embernek lennie)? Ha igen, ki az és mi fogott meg benne?
Nincs példaképem. :)
10) Ha egy lakatlanszigetre kerülnél, és magaddal vihetnél valakit, ki lenne az és miért?
Legjobb barátnőmet vinném. Az egyik ok, mert nagyon szeretem, a másik, hogy olyan természete van, ami 5 emberével felér... :D (Bár azért Gustavval egy lakatlan szigeten sem lenne rossz :P)
11) Van olyan tárgyad, amitől az életed árán sem válnál meg? (Esetleg írd le, ha gondolod hogy mi az!;) )
Van. :) 

Saját kérdéseim azoknak, akiknek a díjat továbbadom:
1) Mutasd be picit magad.
2) Írd le az internetes pályafutásodat (mióta blogolsz, ha írsz mióta írsz).
3) Vannak mániáid?
4) Mi a hobbid?
5) Könyvek vagy filmek? Melyiket szereted jobban és miért? 
6) Van olyan zene amit képtelen vagy megunni?
7) Optimista, pesszimista, vagy realista vagy?
8) Kedvenc színész-énekes/nőd? Miért?
9) Ha 2012 decemberében vége lenne a világnak, mi lenne az amit mindenféleképpen megcsinálnál előtte? 
10) Mióta szereted a Tokio Hotelt (már ha szereted :)?
11) Van olyan valaki az életedben akiért bármit megtennél?

Akiknek tovább adom a díjat (nem sok mindenkinek, de nekik nagyon szívesen :):

2 megjegyzés:

Kedves olvasó!
Ha van véleményed, kérlek írd meg nekem. :) Minden építő jellegű kritikát szívesen olvasok.