2013. december 21., szombat

Meglepetés

Sziasztok! Nagyon rég jelentkeztem tudom, de nagyon stresszes időszakon vagyok túl. Nem untatnálak benneteket a részletekkel, a lényeg, hogy most itt vagyok. Sajnos még mindig nem a Miss Makulátlan következő részével jöttem (Hihetetlen, hogy mennyire nehezen jön össze ez a nyomorult fejezet...), viszont az ígéretemet betartom/betartottam. Még régebben ígértem nektek egy kis meglepetést, amit most fel is fednék előttetek. Hogy mi is ez? Olvasd tovább a bejegyzést! :)
 A boldogság ára
A szerelem ára II. évad

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiP2NkybjzYFrPVRHMxURuAhIxot549wfGQW3W4X8Gsa_9PnvaMPfcevVgLFkTreJo4g6Vk6_Ns2cTSgv5_AJiRNs5lwOT_edFOVnYpAX6pTyJTBI3skJcJHAKkCyJ3TCrYgC0UJFzgD1U/s1600/16.gif
A szerelemnek ára van. Egy egyszerű kis mondat, mégis mennyi fájdalmat rejt magában...
Fél év telt el azóta, hogy Sarah elhagyta Tomot. Hosszú ideje nem találkoztak, nem is hallottak a másikról. Visszatértek előző életükhöz, ami egyikőjük számára sem volt már olyan, mint régen. Mindketten szenvedtek valamitől, mindketten elvesztettek valamit.
A legrosszabb mégis ezután következett. A tudat, hogy ott van melletted nap mint nap, akit szeretsz, mégsem lehettek együtt. Hisz egy folyton figyelő, sötét szempár ’fogságban’ tart. Oliver pontosan tudta, hogy okozhat még több fájdalmat a lánynak, amit minden adandó alkalommal a tudatára is hozott.
Vajon Sarah végre megtalálja a boldogságot Tom oldalán? Vagy Oliver végleg tönkreteszi mindkettejük életét? 

http://www.kepfeltoltes.hu/121005/sorel1-2-kisebb-vil_gos-barn_s_www.kepfeltoltes.hu_.png
 Tisztában vagyok vele, hogy ez a kis ajánló féleség nem lett valami izgalmas, ettől függetlenül remélem örültök neki és várjátok már az első részét. :)
Szóval:
1. rész - HAMAROSAN!  
(Valószínűleg hamarabb kész leszek vele mint a Miss Makulátlannal...)

11 megjegyzés:

  1. Áááh!!! OMFG!!! De örülök!!! Alig várom az első részt!!! Imádlak!!! Feldobtad a napom!!! Itt sikítok!!! <3 :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de aranyos vagy! Örülök, hogy ennyire örülsz. :) ♥

      Törlés
  2. Wáwww..:3
    Sztem nagyon jó lesz a második évad..:)
    És nagyon várom már az első részt..:D
    (egyébként sejtettem, hogy ez lesz a meglepi..;3)
    Sz'al csak így tovább nagyon ügyes vagy..^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a bizalmadat, remélem tényleg jóra fog sikerülni, és nem okozom csalódást! :)

      Törlés
  3. Úristeeeeeen *.* Whu :D Várom az első részt *---* Nem hittem volna, hogy ez lesz az a meglepetés...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első részt már elkezdtem írni, remélem hamar betudom fejezni. :)

      Törlés
  4. Juj, de jó! Úgy örülök, hogy hoztad a második évadot. Az elsőnek a végén elsírtam magam, szóval remélem ennek happy end lesz majd a legvége. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó olvasni, hogy örülsz a folytatásnak; remélem majd a következő részek is tetszeni fognak. :)

      Törlés
  5. Szia!!! :) El se hiszem :) Végreeeee 2. évad :D Hurrrá Hurrrá :)
    De örülők :) <3 Nagyon jó lett a bevezetés :) Alig várom már a részeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy várod a folytatást, remélem tetszeni fog! :)

      Törlés
  6. Szia!

    Tök ártatlanul felnézek ide, hogy hátha van valami változás... és mikről le nem maradtam... Úrsiten, AKKKKKKKAROM. *.* <3
    Nagyon örülök, hogy visszatértél. :3

    Dóri

    VálaszTörlés

Kedves olvasó!
Ha van véleményed, kérlek írd meg nekem. :) Minden építő jellegű kritikát szívesen olvasok.