2013. július 4., csütörtök

Még élek!

Csak nyugi, jelzem: még élek. :) Mára ígértem új részt, de egy kicsit csúszni fogok, mert a novella versenyre készítem a novellámat - most, hogy végre van egy pici időm. A történet végül is nem az lesz, amit először kitaláltam, mert azt nem volt lelkierőm teljesen kidolgozni (De ugye ami késik, nem múlik :). Szóval, a novelláról annyit, hogy szombaton olvashatjátok majd, Billes és egy abszolút kedves, romantikus vígjáték lesz - tőlem nem megszokott módon - dráma nélkül. :) Remélem majd tetszeni fog. A szerelem árával sietek, az új rész legkésőbb szombaton fenn lesz.
Rendicsek, a végére pedig itt egy videóm, amit még múlt héten csináltam, de most volt alkalmam feltölteni. Íme a 15 kedvenc Tokio Hotel számom. :)

6 megjegyzés:

  1. Juujjj!!! Már kezdtem megijedni hogy teljesen eltűntél, naponta nézem az oldalt:)) amugy lehet hogy buta kérés, de segítségre lenne szükségem:) Hogy tudlak megkeresni fb-on, mert már próbáltam, de nem sikerült?? Ha ráérsz légyszi írj!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó érzés, hogy ilyen gyakran látogatod az oldalt, köszönöm! :) Facebook-on pedig itt elérhetsz: https://www.facebook.com/varhelyi.kata Remélem tudok majd segíteni. :)

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hallo! :D Szemétke, hát ezért lesem minden nap, hogy van-e vmi?! De egye fene túl élem valahogy. :DD A videót amúgy imádom. De csak hogy kötekedjek kicsit. :P Hogy lehet a Der letzte Tag angolul az egyik kedvenced?! Én nagyon ritkán hallgatom angolul, max egy-egy videó erejéig, de akkor is németül megy a fejembe. Na de nem kötöszködök tovább. Várom a szombatot :P:) puszpusz
      D.

      Törlés
    2. Haha bocsi, hogy így játszok a türelmeddel, nem szándékos. :D Amúgy nem tudom miért az angol változatát tettem be a videóba. Talán azért azt, mert angolul jobban tudom énekelni - szegény világ. :D Viszont a német számaikat jobban szeretem - egy szám kivételével, a Pain of love-ot angolul imádom. :) ♥
      Na jó, én sem áradozok tovább a kedvenceimről, megyek is vissza írni. :)

      Törlés

Kedves olvasó!
Ha van véleményed, kérlek írd meg nekem. :) Minden építő jellegű kritikát szívesen olvasok.