2013. július 12., péntek

Díj


Sziasztok! :) Múlt héten kaptam egy újabb díjat, amit csak most sikerült/most volt időm kitölteni. Köszönöm Brigitte még egyszer! :) 

Íme Brigitte kérdéseire a válaszom:
1: Pihenésre inkább a vízpartok vagy a hegyek?
Abszolút hegyes vidék! Hegy mániában szenvedek, imádom a dimbes-dombos, hegyes vidékeket. :)
2: Szeretsz fesztiválokra járni? Ha igen, miért, és ha nem, akkor miért?
Nem vagyok egy nagy fesztiválozó, de ha jó a társaság, akkor elmegyek - még az sem érdekel, ha olyan zene megy amitől rosszul vagyok.
3: Mit gondolsz a dohányzásról?
Büdös, káros és undorító. Legalábbis számomra, ezért nem dohányzom. :) Az, hogy más mit csinál nem érdekel és igazából közöm sincs hozzá. 
4: Mi a véleményed a weboldalak közötti cserékről?
Szeretek olyan oldalaktól cserét kérni, amiket olvasok és látogatok. Bár a nagy kedvenceim címeit már fejből is tudom, de nem árt, ha az oldalamon is fellelhető kiket olvasok rendszeresen. :) 
5: Mi a kedvenc sportod? Akár TV-ben, akár élőben? És miért?
Vízilabda és a tollas. :D Szeretem nézni őket.
6: Melyik az a zenekar/zenész, amit/akit már régóta szeretsz, és nem tudsz "kiszeretni" belőlük? Miért?
Azt hiszem ez egy nagyon egyértelmű kérdés. :) Tokio Hotel. Miért szeretem őket? Mert tizenévesen magukkal rántottak és egy olyan világba, ahonnan a mai napig nem tudtam (És valljuk be nem is nagyon akartam) kitörni. Tény, hogy az életem már nem olyan gondtalan, mint mikor megszerettem őket, de ha a zenéjüket hallgatom, vagy olvasok róluk valamit elszállnak a problémáim, és ez jó. Van, aki italba vagy drogba folytja a bánatát, gondját. Én a Tokio Hotelbe. :)
7: Melyik az a hely, ahová egyszer mindenképp el szeretnél jutni?
Alaszkába, pontosabban Sitkába.
8: Amerika vagy Európa? Miért?
Európa. Amerika valahogy túl mozgalmas, sűrű és 'gejl'. Nem tetszik.
9: Mi számodra az álommeló? Elérhető-e számodra?
Hm... nagyon nagy vágyam volt évekig a szinkronizálás. De szívesen lennék cukrász, animátor, rajzfilmkészítő, mesekönyv illusztrátor és tanár (Az utóbbiról még nem mondtam le. ;)
10: Van-e olyan álmod/vannak-e olyan álmaid, amiket mások badarságnak tartanak, te mégis küzdesz értük?
Szinte csak olyan van. :)

Nos, ennyi lett volna. Köszönöm, ha elolvastad! :) Amiről még írni szerettem volna nektek az a blog Facebook oldala. Sajnálattal látom, hogy eléggé pangás van, pedig az elején jól indult, sokakkal leveleztem, beszélgettem. Nem bánom, hogy elkészítettem, mert gyakran írok ki infókat a történetekkel kapcsolatban, a részek megjelenéséről. Ha gondoljátok ITT elérhetitek az oldalt. :) Most búcsúzom, legyetek nagyon jók! Ölellek benneteket.

UI.: Hétvégén hozok részt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves olvasó!
Ha van véleményed, kérlek írd meg nekem. :) Minden építő jellegű kritikát szívesen olvasok.