2013. május 12., vasárnap

Liebster Award

Helló-belló, sziasztok! A mai nap folyamán újra megkaptam a Liebster Award-ot, most Nikréciától. :) Nagyon örülök neki, köszönöm szépen!
A díjhoz tartozó szabályok:
► Mindenkinek írnia kell magáról tizenegy dolgot
► Minden kérdésre válaszolni kell, amit kapsz attól, aki neked adta a díjat
► Tizenegy kérdést kell feltenni azoknak, akiknek tovább adod
► Tizenegy embert kell jelölni (visszaadni a díjat nem lehet)
A korábbi válaszaimat ITT elolvashatjátok, a mostaniakat pedig ebben a bejegyzésben olvashatjátok tovább.
 
Tizenegy dolog rólam: 
- Szeretnék idős koromba egy cukrászdát nyitni gyerekeknek és szüleiknek. Lenne rengeteg játék, vidám, színes falak és ameddig a szülök sütiznek, beszélgetnek, addig a gyerekek akár játszani is tudnának. Kicsit olyan lenne mint a McDonald's csak cukrászda kiadásban. :)
- Szabad időmben szeretek ékszereket készíteni különféle technikákkal.
- Szeretem a dél-koreai sorozatokat, kedvencem a You're Beautiful.
- Kedvenc mangám a Hana Yori Dango, amit rengetegszer elolvastam már.
- Maradi és prűd vagyok.
- Nem iszom alkoholt.
- Gyűjtöm az ágyneműket.
- Szeretem a telet, a hideget, a karácsonyt, a havat, a hóember építést, a szánkózást és minden téllel kapcsolatos dolgot.
- 21 éves vagyok (atya-gatya, olyan közel van már a 30 ಠ~ಠ ).
- 2006 óta vagyok Tokio Hotel rajongó. :)
- Gustav. ♥ 

Nikrécia kérdéseire a válaszaim:
1. Mi volt a legutóbbi jótetted? 
Jó tettnek számít, hogy tesómnak vittem egy pohár gyümölcslevet? :D
2. Ha híres énekes / énekesnő lennék, ki lenne az előzenekarod? 
Hm... mondjuk a C.N.Blue.
3. Melyik sorozatban / filmben játszanál szívesen és kit? 
Mindenféleképpen egy ázsiai sorozat lenne. Mondjuk a főszereplő lány bolondos barátnőjét. :D
4. Melyik a kedvenc neten írt történeted és miért? 
Tyű... még évekkel ezelőtt olvastam, igazából csak arra emlékszem, hogy a főszereplő lányt Aurorának hívták és Bill volt a szeretője. Az akkoriban nagyon tetszett.
5. Mi az, ami bármekkora is őrültség volt, sosem bánsz majd meg?
Nem jut eszembe semmi ilyen.
6. Elgondolkodsz a válaszokon, vagy csak írod, ami jön? 
Is-is :D
7. Belegondoltál abba, hogy miért ilyen hülye kérdéseket teszek fel neked? 
Talán mert egy kicsit bogaras vagy? (Jó értelemben véve :)
8. Hány órakkor keltél és tudtál volna tovább aludni? 
Nyolc körül és igen, szerintem egy órácskát még tudtam volna.
9. Ha kapnál valamilyen neves díjat (mondjuk Oscar), akkor mit vennél fel a díjátadóra? 
Hát a divat nem érdekel, hogy őszinte legyek, szóval biztos nem a divat után mennék :D Szóval valami olyat amiben jól érzem magam, kényelmes, nem túl kihívó de mégis nőies. Talán.
10. Melyik könyvet olvastad utoljára és hogy tetszett? 
A Battle Royale-t olvastam újra, már-már sokadszorra. :) A kedvenc könyvem, pedig nem szeretem a véres és erőszakos dolgokat. Ez a könyv valahogy mégis megfogott...
11. Egy könyv, amit megbántál, hogy elolvastad?
Érzelmek fogságában volt azt hiszem a címe. Nagyon nem tetszett... :D

A díjat most nem küldeném tovább senkinek, mert legutóbb már megkapták tőlem azok, akiknek szívem szerint küldeném. :)
Köszönöm szépen újra Nikrécia, köszönöm, ha elolvastátok a válaszaimat. Most búcsúzom, este vagy holnap pedig hozom A szerelem ára 19. részét. Legyetek jók, ölellek benneteket!
http://www.kepfeltoltes.hu/130501/ketpng_www.kepfeltoltes.hu_.png

http://www.kepfeltoltes.hu/130330/tumblr_mjezjodgOb1qdwptjo1_r1_500_www.kepfeltoltes.hu_.gif

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves olvasó!
Ha van véleményed, kérlek írd meg nekem. :) Minden építő jellegű kritikát szívesen olvasok.