2013. április 8., hétfő

Fél éves az oldal!

Sziasztok! Büszkén jelentem be, hogy ma fél éves az immaculate-story.blogspot.hu! :) Mikor létrehoztam az oldalt, nem gondoltam volna, hogy ennyien olvasni fogjátok a történeteimet. El sem tudjátok képzelni milyen jó érzés, mikor azt látom hozzászólásokban, a csetben, hogy tetszett a legújabb rész, szeretitek a történetet és várjátok a következő fejezetet. Ezek az apróságok hatalmas erőt adnak a folytatáshoz! Arról nem is beszélve, hogy a közelmúltban történt lopásos incidens kapcsán olyan mennyiségű pozitív és bátorító hozzászólást kaptam tőletek, ami komolyan meghatott. :) Álmomban sem gondoltam volna, hogy az egyszerű kis történeteimet sokan szeretni fogják. 
Ami pedig a történetek végét illeti, most kijelentem: Az összeset, akár fél kézzel is, de be fogom fejezni! :)
Végezetül pedig egy kis statisztikai áttekintés a blog jelenlegi állapotáról:
Közzétett megjegyzések: 160 db
Bejegyzések: 73 db
Rendszeres olvasók: 16
Oldalmegjelenítés (összes): 26 275
KÖSZÖNÖM, hogy szeretitek az oldalt; legyetek jók, imádlak benneteket! :)
http://www.kepfeltoltes.hu/130501/ketpng_www.kepfeltoltes.hu_.png
(UI.: Ennek alkalmából új design került fel a blogra, remélem tetszik ^^)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves olvasó!
Ha van véleményed, kérlek írd meg nekem. :) Minden építő jellegű kritikát szívesen olvasok.