2013. március 5., kedd

Közvélemény-kutatás

http://data.whicdn.com/images/51019456/tumblr_lepgvxljIT1qe2cj1o1_500_large.gif
Sziasztok! Sajnos nem friss résszel jöttem, pedig már lassan két hete nem írtam semmi újat, amiért elnézéseteket kérem. Elég elfoglalt vagyok (és leszek is) a következő időkben, ezért nem tudom, hogy mikor tudnék egy teljesen új, nem összecsapott, hosszú friss résszel előrukkolni. A Miss Makulátlant éppen ezért kezdtem el újra írni, ha kevés időm van akkor se hagyjalak magatokra titeket. :) A kérdésem is ehhez kapcsolódik: Az elkövetkező időkben legyen-e többször Miss Makulátlan friss, vagy inkább fókuszáljak a másik három történetből az egyikre és abból próbáljak meg 1-2 héten belül újat hozni? 
Ti vagytok az olvasók én csak írok, szóval az lesz amit ti akartok. :) A véleményeiteket várom akár hozzászólásban, akár a csetben.
További szép napot, legyetek jók; üdv.:
http://www.kepfeltoltes.hu/121007/ket_www.kepfeltoltes.hu_.png

8 megjegyzés:

  1. inkább a másik háromból *.*

    VálaszTörlés
  2. óóóó ez számomra nagyon nehéz kérdés! én mindegyikből nagyon szívesen olvasnék! a miss makulátlanból is hisz én azt sem olvastam még úgyhogy én mindenhogyan jól járok :D Egyébként Ket mit szólnál egy cseréhez? :)

    VálaszTörlés
  3. Úúúú .. most megfogtál O.o .. ééén .. nem tudom :D igazából mindegyiket imádom és már tűkön ülök h mikor lesz új rész ( számomra teljesen mindegy melyik történetből ) :DDDD de .. ha nagyonnagyon meg kell gondolnom és döntenem kéne akkor muszáj azt mondanom hogy inkább a szerelem árából kérek új részt !!!!! ♥♥ úgy imádom úúúristenn :DD
    Léciiilécii siess :)) ♥♥
    Ui: vannak friss részek :)) ( less be hozzám és megtudod miért " részek " :DD♥ )

    VálaszTörlés
  4. @Rathbone Jenn: Köszönöm a véleményed! :)
    @Kitty: Nagyon szívesen benne vagyok egy cserében! :)
    @Alicia: Neked is köszönöm a véleményed, és benézek hozzád ;)

    VálaszTörlés
  5. A nevemhez be van linkelve az oldalam :) és én meg holnap ahogy géphez jutok ki is raklak :)

    VálaszTörlés

Kedves olvasó!
Ha van véleményed, kérlek írd meg nekem. :) Minden építő jellegű kritikát szívesen olvasok.