2012. szeptember 28., péntek

Nyitás!

http://data.whicdn.com/images/38291133/tumblr_mavcq109Mp1rzs3wqo1_500_large.jpg

Sziasztok!
Ez itt az oldal első bejegyzése, amiben egy kis magyarázatot adok a blogról, a történetről és egyebekről. Évekig hatalmas Tokio Hotel, kimondottan Gustav rajongó voltam. Annak idején engem is 'megihlettek' a srácok, ennek köszönhető, hogy írtam/írok(?) TH-s történeteket. Sajnos mostanra a fiúk és a zenéjük is megváltozott, ami már kevésbé tetszik, de még mindig jó 'főszereplő' alanyok. :)
Miss Makulátlan: Ezt a történetet kb. 13 évesen írtam. Észre is lehet venni olvasása közben, hogy még tényleg nagyon gyerekes. :)
Miss makulátlan újratöltve: Ezt 2011 nyarán kezdtem el újra írni, azt hiszem csak 2 részt sikerült belőle összehoznom bizonyos okok miatt... :D /Bill központú/
Ha valakit érdekel, ITT beleolvashat.
>> Jelenlegi személyes véleményem a történetről: Szerintem a történet maga nem rossz, csak az írásmódjával vannak gondok... elég sok gond. Az biztos, hogy nem egy átlagos történet. :)
A szerelem ára: Ezt szintén 2011 nyarán kezdtem el írni, egyik unalmas napomon. 2 nap alatt legépeltem 7 részt és azóta meg is állt a folyamat.  Az előzőhöz képest ezt a történetet már sokkal jobban részletezem, és talán a tartalma is komolyabb.... talán. :) /Tom központú/
Néha-néha elkap a hév, hogy írjak (nyugalom, nincs semmi nagy tervem az írással), ilyenkor szoktam az utóbbi történetet írogatni. Mint ahogy már említettem, nincs komoly szándékom ezzel a történettel és az írással sem, ez csak egy hobbi. :) Na, de elég a rizsából, holnap hozom az első fejezetet, remélem lesz aki olvassa majd a blogot. :)
Legyetek jók, sziasztok ~

Nincsenek megjegyzések: